speaker-photo

Agnieszka Szlaska-Bąk

GFK Polonia

Od 15 lat zajmuję się wykorzystaniem danych i badań w biznesie. Szczególne miejsce w tych działaniach zajmuje integracja danych rynkowych i przestrzennych. Przez wiele lat kierowała projektami geoanalitycznymi mającymi na celu optymalizacje dystrybucji, reorganizacje regionów sprzedaży oraz strategie ekspansji sieci handlowych. Uczestniczyła w dużych projektach analityczno-badawczych mających na celu dobór asortymentu do poszczególnych lokalizacji czy zarzadzanie akcjami trend marketingowymi w terenie. Z sukcesami doradza największym producentom FMCG w których sklepach promować produkty, a sieciom handlowym jak dostosowywać profil placówki do potencjału sąsiedztwa. Obecnie odpowiedzialna za rozwój biznesu i wsparcie kluczowych klientów w GfK

9:15 - 9:35 Wykład

Czwartek 19 maja

Wpływ lokalizacji na lokalnego shoppera?

Spojrzenie firmy badawczej na Trade Marketing.