speaker-photo

Aldona Kulińska – Zygmunt

Emix

Z branżą FMCG jest związana od początku swojej drogi zawodowej. Główne obszary jej osiągnięć to MM i MT: rynek detaliczny i hurtowy oraz sieci franczyzowe. Wspieranie i rozwój skutecznych zespołów sprzedaży, wdrażanie strategii i procesów pomocnych w osiąganiu założonych celów są dla niej kluczowe.

Jako Menedżer Sprzedaży Rynku Tradycyjnego w EMIX Sp. z o.o. – polskiego producenta koncentratów spożywczych - tworzy i wdraża strategię sprzedaży. Koncentruje się na rozwoju zespołu sprzedaży i współpracuje zarówno z dystrybutorami, jak i sieciami handlowymi. Budowanie i standaryzacja efektywnych procesów sprzedażowych i najwyższego poziomu obsługi klienta to główne cele. Twierdzi, że możliwość pracy dla EMIX to 360 stopni, pełne spektrum poznania rynku FMCG.

Doświadczenie zdobywała w halach Makro Cash and Carry wdrażając i rozwijając struktury Sales Force w 3 halach Makro: Warszawie, Białymstoku, Bydgoszczy Z powodzeniem wdrażała, m.in. koncept sieci sklepów ARO.

Jako Prezes Zarządu Lewiatan Podlasie kierowała całością biznesu i spółka we wszystkich obszarach poczynając od operacji, poprzez ekspansję, marketing, finanse i sprzedaż odnotowała wzrosty. Brała udział w pracach Zespołu Handlu i Technologii w PSH Lewiatan.

Uważa, że stwierdzenie Alberta Einsteina, że „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” w połączeniu z myślą Henry`go Forda „Czy myślisz, że możesz, czy myślisz, że nie możesz, w każdym wypadku masz rację” dają zestaw idealny w myśleniu o biznesie.

10:00 - 10:30 Wykład

Czwartek 19 maja

Dlaczego firmy rodzinne, bardziej niż kiedykolwiek potrzebują rozwiązań pricingowych?

Spojrzenie producenta na Trade Marketing.